torsdag 14 augusti 2014

- Fullt ös medvetslös

Det är ungefär så min dag har varit idag :D Gick upp vid halv 10 ungefär och på förmiddagen gjorde jag inte så mycket, läste litegrann bara, sen vid 12 åkte jag in till stan och lunchade tillsammans med Mamma, Mats och Rasmus. Hade även tagit med mig badkläder in för tänkte att jag skulle ta en vända förbi badhuset och simma efter lunchen och det slutade med att även Mats och Rasmus hängde på, så medan dom åkte hem och hämtade grejer hängde jag på biblioteket en liten stund.

Var i badhuset och röjde runt i typ 2 timmar, hann även med att simma 10 längder. Var riktigt skönt!! Sen efter det så åkte jag in till plushuset där jag träffade Emma, Karolina, Lisa och Minnah, så blev det lite fika tillsammans med dom :) Satt där en stund och hade trevligt innan vi gick en snabbvända inne i plushuset. Åkte hem efter det men blev inte hemma så länge för när jag kom hem så ringde jag mamma och frågade vad hon hade för sig, och då var hon påväg hem från jobbet. Så då tog jag cykeln ut till dom och så slutade det med att vi löshoppade alla fyra hästarna innan jag cyklade hem igen, så klev innanför dörren hemma igen för typ 20 minuter sen ungefär.

Och nu ska jag nog inte göra så mycket mer idag, vet inte riktigt vart all energi kom ifrån, haha. Måste vara att jag kände att det här är min enda lediga dag den här veckan så måste få ut så mycket som möjligt av den eller nåt, förhoppningsvis så kommer jag sova gott inatt i alla fall! Och ska väl göra iordning allt inför imorgon bitti och sen lägga mig, möjligtvis läsa en liten stund för att varva ner litegrann. Som avslut bjuder jag på lite bilder från löshoppningen :) Vissa bilder är lite suddiga men blev så eftersom det började skymma ute, mamma filmade även litegrann men jag orkar inte kolla igenom dom nu, får kika på dom en annan dag och lägga upp isånnafall ^^.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar