fredag 3 september 2010

- Långpromenad

Dagen började med att jag skurade golvet i hela lägenheten och startade en tvättmaskin, sen åkte jag iväg till skolan som började 13.15. Hade lektion i mikrobiologi till halv 4. Åkte hem, hamnade i bilkö vid speedway banan på grund av vägarbete och fick stå där i typ 20 minuter. Sen kom jag hem tillslut iallafall.

Och sen när jag kom hem så var det bara att ta och göra sej i ordning och åka till Grådö där det var lite kalas med fika eftersom Tone har fyllt år :) Så var där en stund ^^. När vi åkte därifrån så snodde jag med mej Amos hem :D För jag kände att jag ville ta en promenad för att inte ha alltför dåligt samvete efter fikat :P Så blev en långpromenad tillsammans med Ellinor och Bella :D Mötte upp dom i Krylbo, och så gick vi älvpromenaden bort till Willys där vi skildes åt och hon gick hemåt mot sig och jag gick genom högbo och över kyrkbron tillbaka hem, det slutade med att det blev en ca 2 timmars lång promenad :) Riktigt skönt var det ^^.

Sen skjutsade jag tillbaka Amos till Grådö och där hade han lite tårta och pizza som väntade på honom så han blev ju världens lyckligaste hund :D Och nu sitter jag och kollar på tv, ett lagomt lugnt slut på dagen, ska nog kolla på den filmen som går nu om jag orkar, "at the enemys gate" tror jag den hette, eller nåt sånt. Får väl helt enkelt se om jag orkar kolla klart eller inte ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar