tisdag 30 november 2010

- Världens segaste

Ja, det kan man nog lugnt säga att jag är idag. Klockan ringde vid 9 första gången, men jag snoozade i ca en timme och sen låg jag kvar och drog mej ytterligare ca en halvtimme, jag orkade verkligen inte kliva upp ur sängen, det var så himla skönt att ligga där under täcket!

Men men, gick upp tillslut iaf och nu sitter jag i morgonrock här framför datorn när jag ska åka iväg till praktiken om en timme :P Dags att fixa allt kanske. Ja, jag får ta och göra det nu, ville bara uppdatera litegrann innan ^^.
Matlåda ska fixas, klä på mej, packa ner matlåda och allt annat jag måste ha med mej (är inte så mkt, lite skolsaker bara :P). Sen kommer jag ju få lov att skrapa bilen oxå, jippie. Vad roligt.

Nej, nu måste jag ge mej så jag hinner med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar