måndag 14 april 2008

Teoriprov avklarat :D

Ja, nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade här, vet att jag har vart rätt seg, eller okej då, mkt seg :P Men nu så, en uppdatering kommer här :D
Niklas har flyttat till stan nu, en 2:a jättefin :) och jag bor där jag med, känns fint ^^ Och internet är fixat här nu oxå så jag kan sitta vid datorn som vanligt :P Haha.
Idag var jag då iväg till Falun och gjorde teoriprovet till körkortet och jag fick 60/65, alltså GODKÄND !! Yeeei !! :D Känns så himla bra. Ringde till körskolan direkt efteråt och han sa att han skulle boka in mej på uppkörning så fort som möjligt, det kommer antagligen att bli runt slutet av maj, så det är inte jättelångt iaf :) Härligt härligt, snart har jag körkort, känns riktigt riktigt bra :D
Och så fick jag sommarjobb idag oxå, wehoo !! På stora enso, mamma sa att jag nog kommer kunna tänkas tjäna ca 15000 i månaden :O Shiiiit, det är ju inte lite skillnad mot vad jag får i månaden nu :P Haha. Så idag har vart en lyckad dag verkligen ^^ Och jag hoppas imorron blir lika lyckad, för imorron ska jag iväg till Falun igen och köra halkbanan, håll tummarna åt mej att jag klarar det med :)
Jao, det var väl allt för den här gången, uppdaterar imorron igen om hur det gick med halkbanan ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar