onsdag 26 mars 2008

Övningskört

Igår var jag ut och övningskörde med morfar först på eftermiddan typ, körde en ganska lång sväng, var ute typ en timme :) Och det gick riktigt bra enligt mej ^^ Mormor och morfars bil är lättare att köra än våran ju :P haha Och sen pratade jag med mamma när hon slutade jobbet och vi bestämde att jag skulle ut och köra igen lite senare fast med våran bil. Och då åkte vi till Grådö och hämtade Amanda, åkte över Åsgarn och Rensbo påvägen dit så det blev lite småvägar och sen tog vi stora vägen tillbaka, det gick faktiskt riktigt bra det med :) Känns fin fint tycker jag. Och på måndag börjar jag intensivkursen på körskolan i Hedemora :D Jag kommer förhoppningsvis ha körkort inom den närmaste tiden :D:D:D Yeeeei ! Och när jag väl får körkortet skulle pappa fixa en bil åt mej ^^ Det blir säkert en skitbil typ men det brukar bli det som första bil så :P
Ska ut och köra med morfar idag igen oxå :) Han ringde mej för typ en kvart sen och frågade om vi skulle ut och köra lite senare, han skulle på nåt pensionärsmöte i fors nu klockan 10 och sen ska han hämta upp mej så ska vi hem till dom och äta först och sen åka. Sen vet jag väl inte vad som händer idag. Får väl se ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar