måndag 30 maj 2011

- Sjukling

Ja, usch! Har dragit på mig världens dunderförkylning känns det som. Jag är helt mosig i skallen, har ont i halsen, näsan antingen rinner eller är helt täppt och ont i öronen. Inte kul! Den bara kom helt oväntat igår kväll. Hoppas att den inte håller i sig alltför länge bara! Det är så segt att vara sjuk!

Vikten går neråt :) Senast jag vägde mig var jag nere på 74,1kg :D Så det går framåt, känns skönt! Jag fick även en liten bekräftelse att det har hänt nåt sen förra sommaren när jag var till Enso och skulle fixa med kläder och skåp inför sommarjobbet, för jag var tvungen att gå ner en storlek på byxorna eftersom den storleken jag hade förra året var för stora :D Haha.

Så vad händer nu då? Inte mycket alls, blev ju ingen skola för mig idag pga förkylningen, hade verkligen inte orkat setat en hel dag på föreläsning när man känner sig såhär, det hade helt enkelt inte funkat, så får väl se om jag ska försöka plugga lite själv här hemma idag iaf.

Annars så har jag även lite städning som skulle behöva göras, men vet inte hur mycket sånt jag orkar heller, men kanske ska ta och försöka att rensa mina Min Häst tidningar iaf, och slänga litegrann, bara spara dom som jag verkligen vill ha kvar :P

Ja, det var väl allt för den här gången, får se när jag kommer mig för att uppdatera igen, det vet man aldrig när det blir :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar