lördag 22 september 2012

- I'll carry you home tonight

Jobbat eftermiddag idag, och nu sitter jag och slökollar på Animal planet, är djurpolisen just nu för tillfället. Funderar på om man kanske ska gå och lägga sig snart, har inte riktigt bestämt mig än, men ska försöka komma upp i tid imorgon i alla fall. 

Så vad händer annars då? Vad har hänt sen jag skrev sist? Inte så mycket speciellt, som vanligt. Har pluggat litegrann, måste komma igång igen och få in lite rutin på det så jag inte tappar det, för måste ju fixa tentorna som jag har kvar. Har en nästa fredag, jag hoppas på det bästa!

Var ju och red lektion i onsdags igen, fick en jättehärlig häst, han blev lite av en favorit, åtminstone av dom jag har ridit hittills :P Han var jättestor och hade ett otroligt stort steg men han var så otroligt härlig att rida! Blev lite kär i honom :D

Oh! Btw, den här videon måste kollas på! Så otroligt cool hund! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar