torsdag 6 september 2012

- A smile from you would send me to heaven

Sitter här hemma tillsammans med Anna och leker plugghäst, det går väl sisådär, sitter och skriver på en inlämningstenta till skolan som jag hade lite komplettering på, har en artikel kvar som jag måste läsa igen och försöka få in någonstans där den kan tänkas passa, det jobbiga är att den är på engelska och det har jag så svårt för att läsa och förstå, men får kämpa vidare med den, det är ju ändå det sista jag har kvar innan jag kan skicka in tentan igen och hoppas på att få ett godkänt på den :)

Igår var jag och Anna och red lektion nummer 2 i Åsebo, fick en häst som heter Walky, han var en trevlig häst att rida, lite smått lat bara, ville gärna slippa undan det jobbiga så att säga :P Så det gick väl helt okej, fick kämpa litegrann med honom men det gick bättre än lektionen innan åtminstone, och även om det inte gick bra hela lektionen igenom så gick det bra små snuttar lite här och var i alla fall :) Har återigen träningsvärk, dock inte riktigt lika mycket som efter förra gången :P Nu är det mest ljumskarna som vill ta död på mig xD Haha.

Hann inte publicera inlägget tidigare när jag skrev det eftersom det kom en invasion av flygmyror in i datarummet, så vi fick lov att stänga av datorerna och flytta undan allt och dammsuga ordentligt, och då passade vi även på att flyttade om skrivborden. Och nu sitter jag och Anna istället framför tv:n och väntar på att kycklingen vi lagt på tining ska bli klar så vi kan laga lite mat ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar