lördag 15 september 2012

- We'll make heaven a place on earth

Sitter i Stockholm hemma hos Elin :) Vi har precis ätit lite god mat och nu sitter vi (läs Elin) och kollar på körslaget :D Haha, jag är inte så himla inne i det så jag slökollar lite på datorn samtidigt och tänkte ta och måla naglarna litegrann :)

Åkte hemifrån 8.41 idag och kom fram till Stockholm till 10.20, Elin mötte upp mig på stationen och så gjorde vi stan osäker och shoppade loss (läs jag shoppade loss), hittade två linnen, en tröja, två jeans (för ynka 99kr!!) och lite annat smått och gott :) Så är himla nöjd med mina inköp! När vi kände oss nöjda med shoppandet så åkte vi vidare ut till Haninge, käkade lite i centrum där innan vi handlade inför maten nu till kvällen och gick vidare hem hit till Elin ^^. Sen vi kom hem så har vi inte gjort så himla mycket, eller åtminstone inte jag, har slökollat lite grey's anatomy medan en rastlös Elin sprang runt i lägenheten och försöka hitta på någonting att göra :P

Imorron blir det en liten till tur ner till Haninge centrum och kika lite där, sen kommer min snälla syster hit och hämtar mig till typ lunchtid då det är dags att åka hemåt igen där lite städning av huset väntar.

Den bjuder vi på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar