söndag 25 oktober 2015

- Det går lite upp och ner

Ja, bloggen har återigen varit tyst ett tag. Jag har till och med missat att uppdatera med mina veckoplaneringar. Men den har helt enkelt hamnat ganska lång bak i huvudet och blivit lite bortglömd på sista tiden. Så kommer det säkert bli emellanåt. Men när jag kommer på det igen så kommer det ett inlägg eller två i alla fall, haha. Har för bara en liten stund sen kommit hem från jobbet och ska gå och lägga mig typ direkt eftersom jag jobbar dag imorgon och börjar 06.45. Läsa lite innan jag somnar blir det i alla fall. Har precis börjat på en ny bok som jag tror kan vara riktigt rolig, det återstår att se. Jag uppdaterar er om den när jag har läst lite mer av den. Passar väl på att göra en liten snabb uppdatering om veckan som kommer när jag ändå håller på oxå:

Måndag:
- Jobba 06.45-15.30
- Spinning 55 min

Tisdag:
- Jobba 06.45-16.00
- Ridning 60 min

Onsdag:
- Ledig
- Pt-pass 55 min

Torsdag:
- Jobba 14.00-21.45

Fredag:
- Jobba 06.45-15.30
- Styrka/kondition 45 min

Lördag:
- Ledig
- Stalltjänst på ridskolan

Söndag:
- Ledig
- Stalltjänst på ridskolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar