måndag 9 november 2015

- Helgen som gått och veckan som kommer

Helgen som var så jobbade jag fredag och lördag och då hände väl inte så mycket mer än det. Sen i söndags var jag ledig men var knappt hemma ändå. Började dagen med att åka till pappa och Ann en vända på fm för lite fika eftersom det var fars dag :) Sen efter det så åkte jag hem en vända innan jag åkte vidare ut till mamma och så tog vi en promenad med Paddan och Vide, Chaplin och Smulan hängde också på, knäppkatter, haha. Sen dök Samuel, Lisa, Minnah och Thindra upp där också + mormor och morfar så blev kvar ett tag till innan jag återigen åkte hem och vände för att åka vidare till gymmet. Körde två pass tillsammans med Lina. Efter det så åkte jag hem igen och den här gången blev jag kvar hemma :P Blev att sitta framför datorn ett tag innan jag och Niklas la oss framför tv:n och kollade på film.

Idag har jag tagit reda på lite disk och lite tvätt och bokad tid hos tandläkaren för att få en bettskena fixat eftersom jag får ont i käkleden ibland (har haft ont senaste veckan nu), och det är antagligen för att jag anstränger käken på nätterna när jag gnisslar tänder. Och nu ska jag alldeles snart ta och packa ihop och åka iväg till jobbet. Annars ser den här veckan ut ungefär såhär:

Måndag:
- Jobba 14.00-21.45

Tisdag:
- Jobba 06.45-15.30
- Ridning 

Onsdag:
- Jobba 06.45-15.30
- Rygg och rumpa + Spinning

Torsdag:
- Lunch med mormor och morfar?
- Jobba 14.00-21.45

Fredag:
- Jobba 06.45-15.30
- Styrka/kondition

Lördag:
- Ledig
- Rida islandshästar

Söndag:
- Ledig
- Spinning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar