tisdag 10 november 2015

- Sleepy time

Nu har jag varit vaken alldeles för länge med tanke på att klockan ringer 05.30 imorgon bitti. Men ska ta och göra mig iordning för sängen och lägga mig nu men ville göra en snabb liten uppdatering först bara.

Hade ridning idag och fick rida Walky, vi red dressyr och överlag så gick det riktigt bra, Walky var betydligt mer framåt än vad han brukar vara även om jag fortfarande fick driva på honom en del. Gjorde en del olika övningar som jag inte orkar gå in på i detaljer nu men som sagt överlag gick lektionen riktigt bra tycker jag :)

Duschade när jag kom hem och hamnade sen framför datorn en stund och nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon bitti. Jobb som gäller först och sen gymmet till kvällen ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar