tisdag 22 december 2015

- Snart julafton

Julafton står för dörren och ibland känns det som att det är vår ute. Det är så tråkigt! Jag är som vanligt dålig på att uppdatera här men så kan det vara. I nuläget har vi inget internet här hemma heller eftersom telekabeln är avgrävd. Och inte kommer det bli fixat fören efter nyår heller.

Alla julklappar är klara i alla fall även om någon direkt julkänsla inte har infunnit sig. Jobbat kväll idag och jobbar kväll imorgon igen och sen är jag ledig på julafton iår :) Sen jobbar jag juldagen i h annan dagen.

Ja, vad händer annars då? Inte så mycket.  Försöker hålla igång träningen. Har varit grymt dålig på att åka ut till hästarna. Skulle behöva städa hemma. Mycket på jobbet emellanåt. Läser en hel del. Lite så.

Ska ta och gå och lägga mig nu. Jobbar som sagt kväll så börjar 13.30. Ska eventuellt på ett gympass innan jobbet. Beror lite på hur min arm känns som jag fick ont i idag när jag tränade. Funderar om jag har lyckats sträckt den eller nåt. Men men, vi får se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar