torsdag 21 augusti 2008

Jag som ville åka :(

Satt och kollade på utlandsresor med mamma igår, jag behövde hennes hjälp för att förstå mej på hur det funkade :P haha. För jag och Niklas funderade ju på att åka utomlands nu i höst. Men det blir inget det här året, så jag hoppas på nästa år istället, för jag vill verkligen åka utomlands, hade så otroligt gärna åkt iår, men men.
Var ut och red en sväng med Johanna, men det blev en ganska kort sväng eftersom det började åska och regna :( Så det var lite tråkigt. Men inget man kan göra nånting åt direkt, så vi ska försöka lyckas tajma in nån dag när det är fint väder istället :P Så man kan rida lite längre :D
Och vad händer resten av dan ? Inte så mkt. Sitta här, laga lite mat och sen ska jag hämta Anders antingen i Mora eller Borlänge, det visar sej, han skulle höra av sej när han visste så får se ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar