söndag 17 augusti 2008

Nu var det ett tag sen igen

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev nåt igen. Men det har inte hänt så mkt på senaste tiden så det är väl därför jag har vart lite seg, känns inte som om jag har så mkt att skriva om så. Det har jag egentligen inte nu heller men tänkte att nånting ska jag väl kunna få ner :P
Har ganska nyligen klivit upp ur sängen :P Jobbade 12-timmars inatt så där är förklaringen, ska ut inatt igen. Sista skiftet och sen är det slut. Efter det är jag långledig (även kallat arbetslös), det känns lite småsegt faktiskt. Måste man börja söka jobb igen, och jag som inte ens vet vad jag vill jobba med. Skulle även vilja plugga nånting, men vet inte vad då heller :P Haha. Bra jag är.
Men men, idag hinner det väl inte hända så mkt. Börjar ju jobba om 3 timmar så, ska väl mest ta det lugnt fram tills dess i guess.
Ja, som sagt, har inte så mkt att skriva om :P Får hoppas att det kan hända nåt i mitt liv så jag får nåt intressant att skriva om :P Haha, det skulle inte vara helt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar