onsdag 20 augusti 2008

Vad gör man nu då ?

Sitter och gör inte så mkt alls för tillfället. Glor lite tv samtidigt som jag sitter här. Har allmänt tråkigt helt enkelt. Funderar väl lite vad jag ska hitta på nu när jag är arbetslös igen .. suck. Jag skulle vilja plugga vidare, men vet inte riktigt vad och då måste jag först lyckas plugga igen mina IG:n som jag har, som jag försökte plugga in förut men det gick inte så bra .. Illa. Får väl se vad som händer i guess.
Igår köpte jag ett monopol, ett mini-monopol xD Allt var jättelitet :P Haha. Men det var kul att spela iaf. Jag, Sofie och Madde satt i typ 3 timmar innan det äntligen var klart och Madde vann :P Sofie gick i konkurs så hon förlorade :P Haha. Men vi hade kul under dom 3 timmarna iaf, jag tror vi satt och skrattade nästan konstant medans vi spelade och vi hade både ont i käkarna och ont i magarna när vi var klara xD
Vad ska man göra idag då ? Hmm. Jag vet inte riktigt. Sitta här. Se om nån vill med ner på stan kanske, får se helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Bra träning för magmusklerna ;) Hehehe. Vad är det du måste plugga igen för IG:n då för att plugga vidare ? Puss

    SvaraRadera
  2. Inte bara ont i käkarna och magarna, även i armen efter Maddes slag :P

    SvaraRadera