torsdag 21 april 2011

- Har väl inte hänt så mycket idag heller

Det har varit en ganska lugn dag idag med. Har varit ute och gått med Lisa, det blev broarna runt, så vi var ute i 1 timme och 50 minuter, det kändes skönt :)

Sen har jag nog inte gjort så mycket mer faktiskt, har varit lite småseg idag, säkert för att jag blev lite seg efter promenaden :P Men har duschat sen iaf, och varit till Hemköp och handlade baguetter och pålägg så det blev sånna till mat idag ^^. Och nu blir det en dajmstrut till efterrätt :D Det är jag faktiskt värd!

Sen nu ska jag gå över till Lina och Johan en vända och umgås lite med Lina :) Blir väl säkert att vi spelar lite spel som vanligt :P haha.

Aja, här kommer lite bilder från igår när jag var hos mamma.

 Sötaste Musse <3
 Lillmissen, eller Simba :P
 Musse ville vara med! Och bli klappad på :)
 Och så tog jag en sväng ner till hästarna och fotade dom lite oxå :)
 Paddan han kan han (kolla grimman :P)
 Paddsish
 Och sen drog dom iväg :P
Och märkte att Musse hade följt med ner till hagen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar