tisdag 19 april 2011

- Lite små seg dag.

Ja, idag har det inte hänt så jättemkt. Strosat runt på stan litegrann, träffade Emma och Lisa, sen var Emma tvungen att gå så då strosade jag och Lisa lite mer på stan.

Sen gick jag och handlade, pratade lite med pappa då oxå om köket, vi ska ta och komma igång med renoveringen där nu :D Kommer bli så bra!! Så imorron ska jag börja plocka ut saker därifrån, så att det ska bli lättare att vara där och greja och så behöver man inte riskera att stänka färg över allting :P

När jag hade handlat så gick jag hem, och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket alls faktiskt, setat vid datorn, spelat lite, typ det :P Och det är nog inte så mycket mer som kommer hända ikväll heller, kolla på Big Brother sen vid 11, sen blir det nog sova :P Så kul dag har jag haft :D haha.

Just ja! Testade ju Charlie på hackamore igår. Och han gick så otroligt mycket bättre med det! Blev mycket mera lyhörd än med vanligt bett. Så ska nog börja använda det på honom faktiskt. Han var fortfarande så att han blev väldigt framåt och gärna ville gå på när vi vände hemåt, men nu var han inte helt okontrollerbar iaf, och det är ju ett framsteg :P Och har tänkt att jag ska ta och tömköra honom nån dag i veckan oxå, måste komma igång med det igen, och nu har jag snön och isen försvunnit så jag har ingenting att skylla på att jag inte kan :P haha.

En lagomt skitig Charlie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar