torsdag 28 april 2011

- Så himla mycket bättre blev jag ju inte.

Nej, tydligen blev jag inte så himla mycket bättre på att hålla det uppdaterat här. Suck på mig. Men men, jag har faktiskt någonting att skylla på nu iaf :P haha.

Det blev väldigt mycket i skolan nu den senaste veckan, med förberedelse inför seminarium + tentaplugg inför en omtenta jag ska göra imorron.

Därför har jag inte orkat/hunnit/tänkt på att uppdatera bloggen. Men tänkte att ett litet inlägg kan jag orka slänga in nu iaf innan jag fortsätter med pluggandet :P

Har gått ner 0,3kg till oxå :) Det var ju inte så mycket men jag känner litegrann så att det är bättre med lite neråt än lite uppåt iaf :D Det går ju åtminstone åt rätt håll, och det ska man väl vara glad för!

Jaja, nu måste jag fortsätta plugga lite till, Sofie ska ju höra av sej nångång oxå så ska jag få ta en liten paus från skolböckerna och göra henne sällskap ner på stan.

Men just ja! Vi har ju släppt ihop alla 3 hästarna hemma hos mamma nu! Ah, orkar inte ta hela det, lägger in några bilder så kan dom få tala för sig själv :D













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar