måndag 18 april 2011

- Nu tar jag nya tag igen då :)

Ja, tänkte ta och försöka ta lite nya tag med bloggen igen, men utan att skaffa en helt ny blogg den här gången :P

Tänkte börja uppdatera litegrann om hur det går med min viktnedgång genom viktklubb här nu oxå,, och sen kommer jag väl säkert skriva lite allmänt skit om vad som händer i min vardag ^^.

Så jag startar med lite info från viktklubb, och sedan varje måndag när jag väger mej så blir det nya siffror, förhoppningsvis lägre än tidigare :)
Och med viktklubb så räknar man ju kalorier, och jag får äta ett visst antal kalorier per dag, i mitt fall så är det 1471 kalorier/dag och om jag tränar och rör på mej så blir det mer som jag  kan äta om jag känner att jag behöver.

Min startvikt: 77,9kg
Min målvikt: -13kg
Viktförändring hittills: -1,6kg
Min nuvarande vikt: 76,3kg

Ja, så ser det ut just nu, vägde mej ju idag och då hade jag gått ner 1kg så jag blev otroligt glad! :D Man blir betydligt mer motiverad att kämpa på när man märker skillnad :) Så det känns jättebra ^^.

Och så var jag och Lisa och gymmade idag, var riktigt skönt, vi har kommit igång ordentligt nu, känns inte ens jobbigt att gå till gymmet längre, det är bara skönt, och det är ju så det ska vara :) Så det är härligt.

Och nu ska jag nog inte göra så mycket tror jag, vänta på att Niklas slutar jobbet och då ska jag antagligen åka med ut till fors, han skulle ut och åka lite fyrhjuling så jag får se om jag kanske hoppar av hos mamma och rider lite, antingen om mamma är sugen på att rida med mej eller om jag ska testa Charlie på hackamore idag, får se hur det blir.
Bild från när jag och mamma tränade för Sussi den 9 April, Paddan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar