söndag 22 december 2013

- Nytt utseende

Fick en släng och gjorde om lite på bloggen igen, blev väldigt enkelt men jag blev nöjd i alla fall :) Dock så är inte teckensnitt och sånt som det ska vara, det ville sig inte när jag skulle försöka ordna med det så jag låter det vara ett tag så får vi se om det vill funka lite senare helt enkelt.

Sitter i Västerås hemma hos Sofie just nu, åkte hit igår kväll och hade praktik idag 7-15.30. Går likadant imorgon innan det blir ledig i tre dagar! Skönt! :) Händer nog inte så mycket ikväll, ska plugga litegrann och sen kommer jag antagligen bara lägga mig och kolla på någon film tills jag somnar.

Som sagt praktik 7-15.30 imorgon och sen runt fyra tiden så dyker Niklas, Anna och Micke upp här så ska vi väl ta och käka någonting innan vi ska gå på bio! :) Först tänkte ju jag och Niklas gå på The Hobbit hemma i stan imorgon kväll, men eftersom Anna och Micke inte sett den än så blev det att vi går alla fyra här i Västerås istället! Trevligt trevligt :)

Ja, nej, nu orkar jag inte skriva mer. Ska käka nånting, blir nog en pan pizza, enkelt och snabbt :P

Saknar mina fina tre där hemma! Niklas fick tyvärr inte vara med på bild, men saknar honom lika mycket för det! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar