onsdag 25 december 2013

- So this is christmas

Julafton 2013 är över nu då. Hade en mycket trevlig julafton i alla fall, även om vädret inte hjälpte till att ge en någon julstämning. Jag och Niklas började med att åka till Niklas farmor en vända på förmiddagen, fick lite risgrynsgröt till "frukost" och sen fick vi även lite jullunch.

Efter det så åkte vi till Samuel, Lisa och Minnah, dit kom även Pappa, Ann, Tone, Amanda, Mamma, Mats, Rasmus, Ida, Farmor, Farfar, Elice, Mormor, Morfar, Helena, Lisas syster Sanna och hennes son. Jag tror jag har fått med allihopa som var där nu :P Där blev det ännu mera julmat och sen en del paketöppning. Julklapparna vi fick där:

Det här fick jag av Sofie!

En försenad födelsedagspresent ifrån Tone!

Den här fick jag och Niklas från Mamma och Mats!

Det här fick jag av Pappa och Ann!

Den här fick jag av Helena + 300kr och choklad!

Den här och bilden under fick Niklas av Sofie!


Det här fick jag och Niklas av Pappa och Ann!
Sen till sist så åkte jag och Niklas vidare hem till Pentti och Gunilla på kvällningen. Där blev det ännu lite paketöppning, och sen lite kvällsmat på alla annan mat man redan ätit :P Detta fick vi hemma hos dom:



Den här fick jag av min fina man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar