söndag 25 maj 2008

Helgen

Fredag:
Då blev det utgång, med Sofie, Niklas, Jansson och så stötte vi på John på star sen ^^ Hade skitkul, dansade som en tok och var mkt mkt trött sen på lördagen :P Haha
Lördag:
Vaknade runt 10, jag och Sofie gick ner på stan en sväng och jag köpte en jättefin klänning på HM :) Sen åkte jag med Sofie till Fors när hon skulle hem, hämtade bilen hemma hos mami för jag skulle låna den eftersom det var släktträtt ute i Rensbo så jag ville kunna ta mej därifrån när jag ville :P Åkte ut till papi en stund innan och hälsade lite på hunden och katten, sötnosarna :) <3 och sen åkte vi vidare till Rensbo, käkade lite grillat med släkt man inte kände igen alls xD Haha. Var där i typ 2 timmar sen åkte jag hem igen. Var hemma och tog det lite lugnt, wowade litegrann och sen skulle jag iväg till jobbet, fotograferade för sista gången, skööönt. Kommer inte orka med det nu när jag jobbar på stora enso så.
Söndag: Körde tidningar, även det för sista gången, och sov tills typ nu :P Ska kanske åka med Sofie till Lappens och köpa glass :) Får se om Niklas orkar följa med oxå :P Haha. Det visar sej. Och sen vid 4 ska jag hämta Amanda hos papi så ska vi åka till mamma och käka, det är ju trots allt mors dag ^^ Jao, det är väl vad som har hänt i helgen än så länge. och det hinner väl inte hända så mkt mer I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar