lördag 10 maj 2008

Ska väl försöka kladda ner någonting, förhoppningsvis liite intressant

Jao, som sagt, ska väl försöka kladda ner nånting, för nu var det ett tag sen jag skrev igen, risken är att det kommer bli hypertråkigt så att man inte orkar läsa hela xD
Börjar jobba på Stora Enso på måndag, börjar med två nätter, kul kul, eller nåt, men pengar är det iaf :D Det är soft, kommer få 114 kr/tim plus OB-tillägg, månadslönen ligger på ungefär 17000 innan skatt så det känns fin fint :D Det kommer bli liiiite mer pengar än vad jag får för tidnigarna nu :P och apropå tidningarna så var det en som ringde mej som ska med och köra imorron bitti, så hon kommer antagligen ta över det efter mej ! Softish softish :D
Sen har jag ju uppkörning nästa vecka, på torsdag, nervös som satan men jag hoppas verkligen att det ska gå bra, ska ju ta en lektion på körskolan på måndag och se vad dom säger, om dom tycker att jag kör bra och så eller om jag ska ta en till lektion innan uppkörningen. Måste även fråga dom om vi kan gå igenom inre och yttre säkerhetskontroll igen för det skulle nog kunna bli ett problem på uppkörningen om jag får göra en sån oxå, det är inte jättelätt. Men men, jag håller tummarna på att det ska gå bra iaf :)
Idag har det väl inte hänt jättemkt annars, jag och Niklas gick en sväng med Elin och Tobias och satt sen i Karlbersgparken i solen och tog det lite lugnt, softade bara :) Riktigt skönt, så härligt nu när man märker att sommaren verkligen är på ingång.
Jaha, vad ska jag skriva om nu då ? .. Hmm .. Jag har ju inget kul att skriva om. Det är därför det inte blir så ofta uppdaterat. Det blir liksom ändå om samma saker om jag ska skriva vad jag har gjort på dan och så typ. För jag gör inte så himla mkt. Hänger med Sofie ibland ^^ Lagar mat, städar :P Hahaha
Jag vill rida hästarna mkt mer än vad jag gör nu oxå, men det är så förbannat tråkigt för det finns nästan inte en jävel som jag kan rida med, iaf inte om man ska försöka rida lite seriöst och försöka träna hästarna, visst jag skulle kunna ta en i taget och rida på åkern hemme men det blir tråkigt i längden, det är helt enkelt inte lika kul att rida själv.
Och ibland känner jag till och med att jag saknar skolan, eller det är väl kompisarna, hästarna och själva tiden där man saknar, då visste man liksom vad man skulle göra om dagarna och man behövde inte bekymra sej lika mkt om att hitta jobb och allt sånt som kommer när man väl slutar skolan. Ibland känner man att man vill tillbaka till den tiden även om den inte var helt bekymmersfri den heller. Men men, inte så mkt man kan göra åt det nu, man kan ju inte direkt hoppa bakåt i tiden :P Om man inte hade en tidsmaskin och en sån är nog jävligt svår att få tag på, iaf en som skulle fungera xD hahahaha.
Nej, nu börjar det bli lite för mkt svammel så det är lika bra att sluta skriva :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar