måndag 26 maj 2008

Pustar ut

Ja, oj oj oj vad jag har gjort idag. Jag har nästan vart igång hela tiden sen jag vaknade ju ! Det är ovanligt för att vara jag :P Jag har kanske setat framför datorn en halvtimme, om ens det, på hela dagen ! Den ni !
Gick väl upp runt 11 kanske, började plocka lite i lägenheten, blev ju en städdag idag. Sen kom mamma och mats med Rasmus runt halv 3 för jag fick den stora äran att barnvakta honom medans dom var på nåt tjafs i Hedemora. Jag bänkade Rasmus framför tv:n och fortsatte städa lite smått men gick inte så bra för han var inte så intresserad av tv:n utan han var mer intresserad av vad jag höll på med så det slutade med att vi gick ner till karlbergsparken. Mötte Amanda vid coop först och köpte en liten festis åt ungen och en tablettask. Rasmus sprang runt i lekparken och härjade ett tag medans jag och Amanda satt och tog det lugnt :P Sen gick vi hemåt igen och väntade på att mamma och mats skulle komma tillbaka från Hedemora. Amanda fick roa ungen den här gången medans jag diskade och plockade lite i köket. Sen åkte dom hem, och vid det laget hade Niklas hunnit hem så nu fick jag iaf hjälp att städa av honom :P Haha. Så nu är det äntligen klart och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar