torsdag 22 maj 2008

Snart lite ledig

Ja, nu är det bara en natt kvar och sen är jag ledig i 5 dagar, skööönt :) Då ska jag ta det lugnt och bara slöa, eller på lördag ska jag på släktträff på eftermiddagen och sen på kvällen ska jag fota, för sista gången blir det då, eftersom jag har kännt att jag inte orkar med det nu när jag jobbar på fabriken, det blir liksom lite för mkt känns det som. Har kännt att dom helger som jag är ledig vill jag ha lediga då. Så så fick det bli, inge mer fotandes. Och på söndag blir det sista gången att köra tidningar oxå, riktigt skönt ! Slippa det, behöver inte dela ut en enda tidning till efter det :D Känns så otroligt bra !
Så vad händer idag då ? Inte så mkt, ska väl mest ta det lugnt, var väl tänkt att jag skulle fortsätta städa (började igår och gjorde det mesta då) men det pallar jag inte, inte än iaf. Får väl se om jag kanske orkar plocka litegrann lite senare, men inte just nu. Och sen ska jag iväg och jobba till 10 igen *gäspar* Jao, har inte så mkt mer att skriva om nu så, det är ju som vanligt ändå bara massa skit :P
Eller just ja ! Jag hämtade ut mitt körkort idag :D:D:D Oooh, det känns så bra ! :)

1 kommentar:

  1. Grattis! Du har uppdaterat! :D Keep up the good work ;)

    SvaraRadera