fredag 30 maj 2008

Forgot about it :P

Glömde blogga igår kväll efter att jag kom hem från Mora. Men blev ju rätt sent så man gick ju och la sej direkt så. Åkte ju dit för att hämta Anders så att han skulle få komma hem den här helgen iaf :P han blev ju kvar i Norge förra helgen eftersom ingen kunde/ville/orkade hämta honom den gången. Men igår erbjöd jag mej att hämta honom så det gjorde jag. Och Niklas följde med för jag ville inte åka själv :P Körde hela vägen dit, det blev nästan lite småjobbigt, har ju inte kört så långt nångång innan så. Men det gick bra. Vi hämtade upp honom på McDonalds i Mora så där passade jag på att köpa mej en glass :D Muuuums ! Det var gott. Sen fick Niklas börja köra på hemvägen och efter ett tag kände jag hur det började krypa i benen på mej och jag orkade inte sitta bak längre så då tog jag över ratten igen :P Haha. Vi såg en älg oxå när vi åkte hem ! :O Den stog alldeles vid vägkanten och käkade av nån liten buske eller vad det var, och den var stoooor, jag har nog aldrig sett en älg på så nära håll nångång tror jag.
Det tog ett tag att åka fram och tillbaka till Mora oxå, Anders ringde runt 6-tiden och sa att vi kunde börja åka för dom hade bara 20 mil kvar, och det är väl nåt sånt härifrån och upp dit så. Vi var väl framme runt halv 9-9 tror jag, och sen var vi hemma igen vid 11. Och då blev det till att gå och lägga sej, man var ju lite halvtrött när man kom hem igen efter att ha setat i bil ett antal timmar så :P
Vad händer idag då ? Jo, det blir till att jobba. börjar om 2 timmar men måste åka om 1 timme typ eftersom jag ska hämta upp 2 jobbarkompisar runt kvart över 1. Sen slutar jag klockan 10 ikväll så där var den karnevalsdagen borta :P Men men, imorron blir det till att kika runt på stan och så iaf :) Och imorron ska jag, Anders, Niklas och John även åka hem till Ellis mamma en sväng, för Ellis tar studenten idag :D:D:D Så då ska vi dit och äta lite och gratta henne :) Ska bli roligt.
Men men, nu ska jag väl ta och göra någonting vettigt innan jag börjar jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar