tisdag 8 mars 2011

- Kort inlägg

Ja, blir bara en liten uppdatering nu, och tyvärr inga bilder. Orkar inte lägga in dom nu. Men till helgen ska jag se till att fixa det, eller kanske under morgondagen eller torsdag, det beror lite på hur det ser ut i skolan.

För imorron bär det av till Västerås och skolan igen en vända, blir där till på torsdag, och på torsdag ska jag även ta en tur förbi Uppsala på vägen hem och plocka med mej Elin och Hanna.

Kort uppdatering ja, orkar inte skriva så mycket mer, får skriva vad jag har gjort idag sen när jag kan få med bilderna oxå ^^. För nu ska jag springa över till Johan och Lina en snabb vända, Niklas var tydligen där (jag kom hem från Grådö nyss) och sen blir det till att duscha och sova när jag kommer hem igen. För imorron blir det en tidig morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar