torsdag 31 mars 2011

- Man brukar kalla mej sego

Ja, nu har jag varit sådär otroligt seg med uppdatering igen, jag vet, men jag kommer mej helt enkelt inte för att skriva. Vet inte riktigt varför. För att jag många gånger inte har så mycket att skriva om kanske? Kan väl ha en viss påverkan iaf :P

Men men, sen senast så har det hänt litegrann iaf, Jag och Niklas var med Samuel och Lisa upp till Matsdal över en helg (långhelg till och med, onsdag kväll - söndag), åkte skoter och bara tog det lugnt :) Vi bara va helt enkelt. Otroligt härligt faktiskt :) Och många fina kort blev det (orkar dock inte lägga upp några nu, men jag ska försöka göra det kanske senare idag eller nån dag framöver).

Och så idag i skolan så hade vi praktisk examination, orkar inte hålla på och förklara vad det var jag fick göra men jag blev godkänd iaf, känns otroligt skönt!

Ja, det är vad jag orkar skriva nu, ska ta och laga mat snart så ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar