söndag 6 mars 2011

- Spelkväll med Lina igår :)

Ja, på senare tid så har ju jag och Lina börjat spela spel om kvällarna! :D Det är asroligt! Vi sitter och spelar bland annat Yatzy, Alfapet, När och Fjärran, Boggle, Skippo, ja det är väl dom som vi spelar mest iaf. Vet inte riktigt vilken som är favorit, men det lutar nog nästan lite åt skippohållet tror jag :P Haha.
Så gårdagskvällen i lite bilder nu då, så behöver jag inte skriva så mycket mer för den här gången :P Haha.
 Spelade spel med Lina :D
 Medans Niklas och Johan satt och kollade på fotboll och var tråkiga.
 Skippo, Cola och Chips :P
 Sen blev det även Alfapet, dock blev jag ganska ägd på det, och här som man kan se så har jag inte världens bästa brickor direkt... Haha.
 Lucifer bar runt på sitt sugrör, och när han kom i närheten så kastade jag iväg det åt honom, jag tror att han har fått för sej att han är hund! Haha :P
Sen blev han lite trött av allt springande, men vilken stil då, han ser ju ut som en groda :D Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar