söndag 13 mars 2011

- Varit lite seg igen.

Ja, nu har jag varit lite seg med uppdateringen igen, men men, var ju i Västerås onsdag till torsdag, och sen i torsdags efter skolan åkte jag en vända till Uppsala, hälsade på Anna lite, tog en tur ut till Jälla, det var roligt! Att se gamla skolan igen, nostalgi!! Haha :) Och sen så plockade jag upp Hanna och Elin på stationen och tog med mej dom två hem till Avesta, för dom skulle med på begravningen som var i fredags.

 Jag och Anna tog en liten promenad med söta Agnes :)
Och så var vi som sagt ut till gamla skolan och kikade lite :D Snacka om Nostalgi!! Haha
Jättefin häst som stod i hagen där!!
Söta Ellen fanns kvar från våran tid :) (För övrigt så var det bara 6 stycken hästar kvar från tiden som vi gick där)
En ny häst (eller vet inte hur länge dom har haft den :P Men jag hade inte sett den förut) Och jättefin! Colette tror jag hon hette.
Korridoren i skolan där vårat klassrum låg :P
Vårat gamla klassrum, Släggan xD haha :D
Så snygga väggdekorationer dom alltid har haft :P Haha
Den här är nog ändå den fulaste av dom alla xD
Och Elevhemmet, där jag bodde, eller iuf var jag ju mest hemma hos Anna men ändå :P haha.

Sen var ju begravningen i fredags, var nog en av dom jobbigaste dagar som jag har varit med om. Fast samtidigt så hade jag ändå förväntat mig att det skulle vara ännu jobbigare. Så det gick rätt så bra iaf. Och det var otroligt fint! <3 Och jag fastnade för texten i en av låtarna som var med

Du var så poetisk
och nu går du i en annan värld
Jag tror den kallas himlen
och jag har aldrig varit där
Men när jag ser på alla stjärnor över himlen
så önskar jag att du var här


Sen så var vi ut till Niklas föräldrar en vända på kvällen och åt lite mat. Och när vi åkte därifrån så tog vi med oss Lina in till stan, för hon slutade jobba klockan 9. Så då hängde jag med henne hem en vända och så satt vi och spelade spel som vanligt :D Blev en rätt sen kväll då eftersom jag kom hem runt typ 2 kanske, satte mej vid datorn en stund och sen när jag gick och la mej så kollade jag några Naruto-avsnitt :P

Sen lördagen då, då sov jag till 12 (vaknade när Niklas kom hem från jobbet), gjorde inte så mycket till att börja med, men sen så åkte vi ut till Samuel och Lisa eftersom det var födelsedagsfika där (Lisa fyller år idag, alltså söndag) och eftersom vi kom dit lite tidigare än alla andra så hann vi planera och tänka ut litegrann vad vi behöver ha med oss till Matsdal när vi åker dit nästa vecka ^^. Sen så åkte vi iväg till Niklas föräldrar en vända igen eftersom även hans mamma fyllde år (men hon fyllde då i lördags) och så var vi där ett tag. När vi väl kom hem därifrån så hamnade jag framför datorn en stund innan jag gick över till Johan och Lina, där kollade jag och Lina på melodifestivalen och spelade alfapet och sen efteråt så spelade vi Boogle!

Ja, det är väl vad som har hänt sen senast jag skrev. Och ska nog inte skriva så mycket mer nu heller för då blir det bara massa tråkig text :P För jag har tyvärr inga mer bilder att ta med från dom här dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar