tisdag 8 mars 2011

- Spel spel och lite till spel :P

Ja, ännu mera spelande har det blivit. I söndags så tittade Amanda och Helena förbi här hemma och så blev det lite spelande då med :) Spelade Cluedo och den försvunna diamanten :D Haha. Sen hände det väl inte så mycket mer den dagen vad jag kan komma ihåg :P Eller jag var ut till fors en vända oxå på kvällen när Samuel och Lisa skulle dit och kolla på folkets hus där om det kunde vara någon bra lokal att ha bröllopsfesten i, så blev det lite fika hos mamma efter det innan jag åkte hem igen ^^.

Helena knäppte en väldigt snygg bild på mej när jag skulle äta, eller inte xD Haha.
Snyggingsyster :D Haha
Kusin Helena :)
Cluedo !! :D Skitkul, och jag vann!! :D Haha
Den försvunna diamanten, och jag minns inte vad det var men nånting gjorde Amanda glad här iaf :P Haha.
Helena med sin kamera
Bästaste Musse ute hos mamma <3
Och lillkatten :) Eller Simba kanske jag ska skriva eftersom han heter så nu :P

Ja, det blev ett ganska långt inlägg idag, eller inte så mycket skrivande egentligen, men ganska mycket bilder :P Eftersom jag ska lägga in lite bilder från igår nu oxå. Igår gjorde jag lite mer. Var över till Lina redan på förmiddan och så spelade vi spel (som vanligt :P). Sen skulle jag möta Lisa på stan för vi skulle gå och kolla på tärnklänning till mej, och då hängde Lina oxå på :) Hittade en jättefin direkt! Som det kan tänkas att det blir eftersom det inte alls var så dyrt att hyra klänning på den affären här i stan. Sen efter det så skjutsade jag hem Lina och skulle gå med in och vänta en liten stund innan jag skulle åka iväg igen och träffa mamma, och gissa vad som hände då? Jo, jag gjorde vinterns första vurpa xD Haha. Lyckades halka omkull, och sparka Lina samtidigt :P Haha. Men det gick bra iaf. Sen gick man lite försiktigare när jag skulle ut till bilen igen :P.

Åkte iväg och plockade upp mamma i brovallen (hon kom från jobbet och åkte med en jobbarkompis så då blev hon avsläppt där) och så åkte vi vidare till blomsteraffären i karlbo. Där vi beställde blommor till begravningen på fredag. Sen skjutsade jag hem mamma och blev kvar där en stund igen. Och efter det åkte jag hem med lite mat åt Niklas (som jag snodde hemifrån mamma :P) och sen gick jag över till Johan och Lina igen :) Och då kom även Sofie och Sofie dit :D Så blev det ännu lite mera spelande.

Lucifer är så söt så söt :)
Lina lagar nudlar :D
Sofie och Sofie.
Skippo! Roligast!! Spelade vi i lag, det var oxå riktigt kul, även fast jag och Sofie förlorade hela tiden :P
Lina är bra snygg hon ;)
Haha, puckon !! :D Men jag tycker om dom ändå :) Kanske för att jag själv är lite pucko oxå :D
Och så dom två snyggaste filurerna i stan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar