torsdag 23 augusti 2012

- Believe and you will find your way

En liten uppdatering igen skulle väl kunna tänkas vara på sin plats. Även om jag som vanligt inte riktigt vet vad jag ska skriva, men får väl pladdra på lite ren allmänt bara eller något :P Haha.

Jobbat eftermiddag idag, 14-22. Så var inte alltför länge sen jag kom hem från jobbet, där vi idag hade väldigt mycket att göra, massa spring fram och tillbaka och byta rullar och hörna pallar (ja, jag förstår att dom flesta inte har en aning om vad jag pratar om men orka förklara mer xD)

Imorron bitti bär det av till Västerås igen för att göra tenta, hoppas på att det går bra den här gången, jag menar, sist jag gjorde den var jag ju bara några enstaka poäng ifrån godkänt, så nu ska jag väl kunna fixa det kan jag tycka! Håll tummarna för mig :) För även om jag inte går på den här terminen i skolan så är det ju såklart skönt att klara tentorna så fort det bara går! :)

Det får räcka med uppdatering, har verkligen ingenting intressant, kul eller vettigt att komma med idag, så nu skiter jag i det här! Haha. Ska be Niklas förhöra mig en gång inför tentan imorgon och sen gå och sova så att jag hinner få lite sömn innan jag ska upp igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar