torsdag 16 augusti 2012

It can't rain everyday, it don't rain forever

Idag kändes det verkligen som att en stor massiv stenbumling lyftes från mina axlar, allting kändes helt plötsligt mycket lättare, så otroligt skönt, det här kommer gå bra till slut ändå, bättre sent än aldrig som man brukar säga :)

Fick idag veta att jag får fortsätta jobba lite under hösten, fram tills i november till att börja med, sen kan man ju alltid hoppas på ytterligare lite förlängt efter det, men den dagen, den sorgen.

Och som ni nu säkert förstår så kommer jag då alltså inte plugga i höst, utan jag tänker jobba istället och ta igen dom saker jag har som släpar efter mig som en liten svans istället. Har ju bland annat en tenta nu imorgon att göra samt en tenta nästa fredag, och bara dom tentorna har känts så otroligt stora och det har varit en sån himla stor press för det var tentor som jag verkligen behövde klara för att få gå höstterminen, och jag började känna att den där pressen tyngde ner mig så mycket att det kändes som om bara den skulle göra att jag kuggar på tentorna, så det blir bättre såhär, jag jobbar istället, gör såklart tentorna som vanligt ändå och håller alla tummar och tår jag har på att det kommer gå vägen, men samtidigt så kan jag känna att det behöver inte bli världens undergång OM jag inte skulle klara dom den här gången.

Så jag kommer då kämpa på med min lilla svans av grejer som jag ligger efter med och se till att dom är fixade fram tills vårterminen så kör jag igång igen då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar