onsdag 15 augusti 2012

- I need to get my story straight

Anna tyckte att jag skulle uppdatera bloggen så jag får väl ta och göra det då :P Eller försöka i alla fall, vet som vanligt inte om jag har så mycket kul att skriva om, känns så värdelöst att skriva då ju. Men men.

Jobbar näst sista dagen på sommarjobbet imorgon, så på fredag blir det sista dagen, sen är det snart dags för skola igen, hoppas jag. Det är ju nästan så man får lite panikångest över dom här tentorna som jag har nu i veckan och nästa vecka, för det blir sån himla press, jag MÅSTE klara båda dom för att få gå den här terminen, vad ska jag göra om det inte skulle gå liksom? Jag vet inte, hoppas på att dom behöver folk på enso, men det kan man ju inte vara helt säker på. Så man vågar ju inte direkt hoppas på det heller, men jag får väl ta det när det kommer helt enkelt och hoppas på det bästa, göra mitt absolut bästa på tentorna!

Och snart flyttar mina små bebisar! Det skär lite i hjärtat faktiskt, det är ju mina små älsklingar, man har ju hunnit fästa sig så vid dom små liven. Men en blir ju kvar här hemma i alla fall, den lilla svart vita får bo kvar här med oss och Alice :) Och sen flyttar ju dom andra till känt folk så att säga, den lilla svarta får flytta hem till Madde i Katrineholm och den stora svarta får flytta till Samuel, Lisa och Minnah :) Och Kattis såklart, henne får man ju inte glömma bort ^^.

Jaha, nu då? Vad ska man mer skriva om? Jag vet inte, det får räcka för idag. Jag har ju åtminstone uppdaterat i alla fall :P haha. Så nu ska jag försöka hitta på någonting att roa mig med tills det är dags att gå och lägga sig för väckarklockan ringer 04.50 imorgon bitti igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar