onsdag 3 juli 2013

- Dum telefon!

Så har man jobbat klart för idag igen då. Och nu tänkte jag kolla på film och sen gå och lägga mig, imorgon så ska jag dels träffa Sofie, och så måste jag även åka in till stan för att lämna in min telefon som började dumma sig idag, de få "knappar" den har slutade funka idag av någon anledning, har ingen aning om varför, dumma dumma telefon! Så just nu ligger min gamla telefon på laddning (vilken btw inte kunde laddas förut när jag använda den xD) utifall det skulle vara så att jag måste lämna in telefonen för att dom ska kunna fixa den.

Ska i alla fall ringa Sofie när jag vaknar och tänkte gå upp runt 9-10 och så höra med henne om hon känner för att luncha på stan eftersom jag ändå måste in dit :) Roligt! Sen väntas jobb 14.00-22.00 igen.

Hästarna får vänta till på fredag, då ska jag se till att åka ut dit igen när jag inte börjar jobba fören 22.00. Sen helgen blir det nog dåligt med hästande, det kommer antagligen inte hända så mycket alls då jag jobbar 18.00-06.00 både lördag och söndag, men efter det väntas en hel veckas ledighet i alla fall, så man har ju något att se fram emot! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar