onsdag 3 juli 2013

- Step out of the shadows

Gårdagen började med jobb mellan 06.00-14.00, trött på morgon som vanligt när klockan ringde, men tog mig upp och iväg åtminstone :P Haha. På jobbet hade jag att göra i princip hela tiden, och hann knappt vila fötterna någonting alls på 8 timmar, vilket resulterade i väldigt möra små fötter när jag gick hemåt när jobbdagen var slut. Hade väl sen trott att det inte skulle hända så mycket mer under dagen, utan hade väl ställt mig in på att mest ta det lugnt. Men så smsade Emma och frågade om jag ville komma hem till henne på en fika :)

Och så blev det, åkte iväg dit och vi satt och fikade och pratade och hade det allmänt trevligt :) Sen vet jag egentligen inte riktigt hur det gick till men vi började kolla om det gick nån bra film på bio, och det slutade med att vi bestämda oss för att åka till Borlänge och gå  på bio till kvällen, vi valde filmen "The Intership" och köpte biljetterna :) Efter det så åkte vi hem hit istället, och så lagade vi lite mat och käkade innan vi drog iväg mot Borlänge.

Filmen var faktiskt riktigt bra tycker jag, visst det var en ganska så typisk film och man kunde för det mesta gissa sig till vad som skulle hända och lite sådär, men det gjorde faktiskt ingenting, för den var rolig och bra ändå :) Så den rekommenderar jag faktiskt! En rolig, lättsam komedi ^^. Efter filmen så åkte vi bara hemåt igen och jag släppte av Emma på vägen, så var väl hemma runt 12 - halv 1 snåret någonting. Allt som allt hade jag en toppendag igår!

Sen idag då, gick upp aningen senare än vad jag hade tänkt, och då började jag med dra av utemöblerna och altangolvet med högtryckstvätten, sen har jag även ställt in alla mina böcker i bokhyllor nu, jag har dock inte ställt in dom i någon direkt ordning utan bara tryckt in dom någorlunda i ordning som jag vill ha dom, men tänker fixa lite till med det sen, dock inte idag eftersom snart är det mat och efter maten så måste jag gå iväg till jobbet igen, jobbar eftermiddag idag. Så det kommer inte hända så mycket mer spännande idag :P Slutar ju 22.00 så då blir det väl antagligen bara hem och kolla lite tv, eller sitta lite vid datorn och sen gå och lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar