torsdag 25 juli 2013

- Det går upp och ner

Jag känner att jag har kommit in i en period där bloggen står rätt still, jag tycker det är lite tråkigt för jag gillar att skriva blogg och jag trivs på den här bloggen, men jag tänker inte sitta och tvinga mig själv att skriva inlägg bara för att utan det får helt enkelt komma när det kommer, ibland mer sällan och ibland mer ofta.

Idag kom jag och Katarina igång ordentligt med examensarbetet igen i alla fall, kändes riktigt skönt, vi ska ju ha en träff med våra handledare i augusti så var bra att vi verkligen tog oss i kragen nu, vi bestämde att vi ska fortsätta på tisdag eftersom hon skulle bort i helgen.

Nu ska jag däcka på soffan ett tag till innan det är dags för en natts jobb till innan 5 dagars ledighet. Skönt!

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig Loppan! Ses inatt. pusssssss

    SvaraRadera