onsdag 1 januari 2014

- Ett nytt år igen nu då

Året 2013 har varit både uppåt och neråt, det har varit både bra och dåligt. Ska se om jag lyckas dra året i korthet, någonting kommer säkert bli bortglömt men då får det väl vara så, minnet är inte alltid det bästa :P
Har under hela året varit så mycket häst som möjligt! Tillsammans med Anna och på senare tid tillsammans med Nathalie :) Det har även varit en del plugg, gick två kurser i skolan i våras, bland annat kursen med examensarbetet tillsammans med Katarina, och vi fixade den äntligen! Så underbart! :D Sen nu under hösten så har jag haft praktik hela terminen, och nu är det nytt år och inte långt kvar alls på utbildningen. Bröllop blev det också i somras, och jag har fortfarande inte vant mig att säga att Niklas är min man :D Haha. Vi sålde även våran gamla audi och köpte ny bil i somras. Under hösten hittade jag även jag och Sofie tillbaka till varandra efter att vi tappade kontakten för ungefär 2 år sedan, vilket jag är otroligt glad över! Dumt att låta missförstånd göra att man tappar kontakten helt, det ska vi inte låta hända igen! Under vintern kom ju även äntligen del två av The Hobbit på bio och har hunnit se den två gånger :D En tillsammans med Amanda och en tillsammans med Niklas, Anna och Micke, den är GRYM! En ny häst (eller ponny om man ska vara exakt) anlände till gården hemma hos Mamma, underbart söta gotlandsrusset Vide. Sen så lämnade våran älskade Musse oss (Mamma och Mats katt), vilket var en jobbig dag, finaste katten! Har även varit iväg till Stockholm och kollat på Globen Horse Show i år. Och så firat jul med en stor del av tjocka släkten hemma hos Samuel och Lisa iår! :) Jag och Niklas hann även med en liten minisemester i somras när vi var ner till Norrköping och gick på Kolmården! :D

Nu har det inte blivit i någon ordning och det är säkerligen ett väldigt snurrigt inlägg detta, och jag har säkert glömt någonting, men jag tror jag har fått med det mesta i alla fall. Nu återstår att se vad 2014 har att bjuda på. Jag avslutar detta med att bjuda på lite random bilder från året som gott. Haha, jag märkte när jag satt och valde bilder att det är i princip endast hästbilder, men så är det ju oftast då som kameran har fått vara med, så det får ni ta! :D














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar