fredag 31 januari 2014

- Long time no see

Måndag: Var ut till hästarna med Nathalie, tog en tur i skogen med Demon och Charlie. Var med Lisa till gymmet för ett pass core/spinning.

Tisdag: Träningsvärk som tusan! Var ut till hästarna med Lisa, blev återigen en tur i skogen med Demon och Charlie, fast den här gången red jag Charlie istället för Demon :)

Onsdag: Var ut till hästarna igen, den här gången med Ida, återigen blev det en skogstur med Charlie och Demon, och efter det så tog vi en promenad med Vide och Paddan :D

Torsdag: Inte gjort så mycket alls :P

Fredag: Varit ute i stallet igen, men Nathalie, hon tömkörde Vide och jag promenerade med Paddan :) Så har jag även städat idag och snart ska Niklas skjutsa mig till tåget så åker jag till Uppsala och hälsar på Anna, kommer hem igen på söndag! :D





Simba och en "kompis" :P Haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar