tisdag 21 januari 2014

- The real world

Tänkte att det är dags att göra en liten uppdatering om vad som händer.

Först en liten snabb uppdatering om idag när jag och Ida var ute och red en vända :) Jag tog Paddan och hon Demon. Paddan (som inte har fått komma ut så mycket på sistone) var lite smått explosiv men det gick bra i alla fall. Vi tog en skrittur upp i skogen, blev väl ungefär 30-40 minuter nånting. Och när vi kom till en åker som ligger en bit upp i skogen så såg vi 3 stycken älgar, en ko med två kalvar, både lite läskigt och häftigt faktiskt. Men dom stod bara och tittade på oss och vi tittade bara på dom sen red vi vidare. Turen gick bra i alla fall och jag bestämde mig att jag ska se till att Paddan ska få komma ut mera än vad han har gjort, jag kan erkänna att jag tyvärr har prioriterat bort honom litegrann den senaste tiden, men det ska det bli ändring på nu har jag bestämt! Får ju inte glömma bort honom!


Sen idag så var jag ut till mamma igen lite senare och tog hjälp av henne att skriva ett personligt brev för jag tänkte skicka iväg ett par jobb ansökningar, fick ihop det i alla fall men har inte skickat iväg något än då jag ska försöka skaffa mig någon person att kunna använda som referens. Så när jag kom hem skickade jag iväg mejl till två av mina tidigare handledare som jag haft under mina praktiker den här terminen, hoppas på svar att jag kan använda dom som referenser! :) Isånnafall blir det till att skicka iväg ansökningar imorgon.

Så ja, i det stora hela så är det väl så det ligger till just nu i alla fall, imorgon ska jag klippa och färga håret också! Så skönt att göra nåt åt rufset :P Haha. Och sen efter det ska jag träffa Sofie och Lina en vända, ska bli trevligt! :D Och på torsdag blir det ridning igen, den här gången tillsammans med Nathalie, får se vad vi hittar på ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar