torsdag 16 januari 2014

- Examen

Jag har nog inte helt fattat det själv än, men imorgon tar jag examen. Helt sjukt ju! Efter tre års studier på sjuksköterskeprogrammet (som blev fyra år men i alla fall :P) så är man snart klar. Ja, okej då, det är väl inte helt klart och själva examensbeviset och legitimationen får jag ansöka om när alla poängen är klara, så i princip ifrån måndag (då jag har ett sista seminarie) och senast ca 15 arbetsdagar framåt kan jag räkna med att det är klart, något sånt :) Ja, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, då jag som sagt nog inte riktigt förstått det här själv, kommer nog inte göra det förän jag har examensbevis och legitimation i handen :P

Så ska man ge sig ut i det riktiga arbetslivet nu också, superläskigt ju! Och kul! Och spännande! Det bara snurrar i mitt huvud av alla känslor, både existerande och icke existerande. Ja, ni märker ju av inlägget att det är lite snurrigt här, känns som om jag skrivit jätterörigt när jag läser igenom det, haha. Men det får ni ta idag :D Haha

2 kommentarer:

  1. Det här är du sååååå värd!! Vilket jobb du gjort!! Njut mycket och ett stooooort grattis från oss!! Kramar!/Familjen Kax i Huskvarna

    SvaraRadera