lördag 15 mars 2008

Boooring

Har fett tråkigt. Sitter hemma hos Niklas själv, han och Anders är över hos grannen och dricker och shit, jag pallade inte vara kvar, var för mkt fullt folk :P Haha. Så nu sitter jag här och har fett tråkigt. Pratar med Anna och Liv på msn dock så jag överlever ju iaf :P Haha.
Så vad har hänt idag då ? Vart till mormor och morfar en sväng för att fira mormor som fyller år imorron, kan ju inte åka dit imorron eftersom dom åker utomlands då, orättvist !! Jag vill oxå ! Haha. Sen tillbaka till Niklas, setat vid datorn, läst lite. Började kolla på Björnbröder men blev aldrig att vi kollade klart, ska orka göra det imorron hade jag tänkt ^^. Sen gick vi över till grannen en sväng då, det var massa människor där, kände bara några stycken, typ Emelie, Robin, Sofie, Anders och Niklas :P haha. Så vandrade mej tillbaka hem hit till Niklas efter en stund och nu sitter jag här framför datorn då.
Alltså jag fattar inte hur man kunde sitta framför datorn i timmar, verkligen TIMMAR förut och ändå inte bli uttråkad, jo visst hände det att man tröttnade lite ibland men aldrig efter 10 minuter xD HAHA, det gör jag ju nu. Finns typ ingenting att göra, man kollar bilddagboken, bloggar och sådär, snackar lite om det är nån rolig inne på msn sen har man tröttnat :P Men men, så är det när man blir gammal xD Eller nåt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar