fredag 21 mars 2008

Uttråkad till tusen

Sitter här och gör verkligen ingenting, är så sjukt uttråkad så jag vet inte vad. Booooring. Orkar inte spela wow och det finns inget annat att göra vid datorn heller typ. Funderar på att skita i att gå till arbetsförmedlingen nå mer, pallar inte med det oxå, det är för jobbigt. Måste söka typ minst ett jobb i veckan och varje fredag måste jag lämna in en lapp där jag har skrivit vad jag har sökt för jobb. Förra fredagen missade jag att lämna in och idag kommer jag göra det med. Känns som om det blir för mkt press, pallar inte med det. Har ju körkortet nu som jag måste tänka på oxå eftersom jag ska börja på en intensivkurs efter påsklovet, så det känns som om jag lika gärna kan vänta till den är klar och sen söka jobb när jag väl har körkort, det blir så otroligt mkt enklare då eftersom man behöver körkort till nästan alla jobb nu för tiden.
Så vad händer annars då ? Inte mkt alls som vanligt .. kul kul .. eller nåt. Imorron blir det kanske till att åka förbi hos Viktor och Magda, dom hade tydligen fest, men vet inte riktigt än, får se om man är på festhumör eller inte. Sen resten av kvällen då ? Bara tråka i guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar