onsdag 12 mars 2008

Orkar nästan :P

Borde orka uppdatera lite oftare men jag är seg som vanligt :P Haha. Och orkar egentligen inte nu heller men jag skriver lite ändå vad som har hänt dom närmaste dagarna.
Åkte till Uppsala i måndags för att hälsa på Anna :) Blev till att kolla på film på kvällen då bara, vi kikade på Spirit och så en SKITDÅLIG japansk skräckis som det inte hände nånting i. Gick väl och la oss nångång mellan 2 och 3 kanske ? Gick upp vid halv 11 sen och käkade lite frukost och sen gick vi förbi hemma hos Annas mami innan vi drog oss vidare mot staden, tog bussen ut till Jälla och hälsade på hästarna :D Erik <3 Träffade även på Chricko, och hon verkade då inte ha förändrats till nåt bättre. Sen stan igen, träffade Jenny och Hamzeh, vandrade runt lite, tog bussen hem till Annas mami igen, gjorde pannkakor, flummade lite där, gick hem till Anna och Ayman igen, kollade på 3:e pirates och sen var jag trött så gick och la mej. Idag blev det bara till att sitta framför tv:n och slöa, var tråkigt väder så vi orkade inte åka ner på stan nånting, sen vid halv 4 nånting ringde Niklas för då åkte han och hans jobbarkompis från Arlanda, så jag drog mej in till stan och fick åka med dom hem ^^ Det var skönt. Och nu sitter jag här och gör inte mkt alls.
Oj, det blev lite skrivet iaf :P Haha. Och ska försöka hålla det lite uppdaterat nu, jag vet, det säger jag typ jämt och blir jag nå bättre ? Nej :P Haha. Men jag får väl försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar