söndag 23 mars 2008

Utgång

Blev lite utgång igår :) Först åkte jag och Niklas in till Ellis mormor för hon var där, satt där en stund sen vandrade vi vidare till Ellis kusin Erik och var där en stund oxå, medans vi var där så kom Anders oxå. Sen så gick jag och Ellis vidare igen hem till Magda och där var det drag, massa människor varav man kände igen knappt hälften. Var där en stund, Dom andra från Erik kom över efter ett tag dom med, och sen gick Ellis tyvärr hem :( Hon kände sej inte så pigg så hon orkade inte vara kvar :( Det var lite trist. Var där bland alla människor en stund till iaf och sen vid halv 10 typ så drog Jansson iväg och skulle gå till krogen och då tänkte jag att jag lika gärna kunde hänga med jag oxå innan 10 så man slapp betala :P Satt på nedervåningen först men sen framåt 10 så fick vi gå upp för det var garderob på övervåningen och så. Sen började det bara ramla in folk, blev riktigt mkt till slut så dom hade båda våningarna öppna :D Det var riktigt skoj faktiskt, dansade som en tok och idag har jag sjukt och i ben och armar xD Haha, det är illa, är inte van att dansa som en galning längre, nu börjar man ju bli gammal oxå, haha, eller nåt :P Men men, vid tjugo i ett så gick vi för att ta ut jackorna och det var kö där redan då, shit vad segt ! Det var tur att man inte gick senare då skulle man ju aldrig ha kommit hem :P Haha. Vi skulle ha åkt med Johns syrra hem men John fick vi inte tag på så jag fick lov att ringa till mami och höra om hon kunde komma och hämta ändå, det var tack och lov inga problem så hem kom vi ^^ Jansson och hans syrra fick oxå åka med eftersom dom oxå skulle åkt med John.
Sen vid 4 var det bara att gå upp igen och vänta på att Mats skulle komma och hjälpa mej köra ut tidningarna, vi tog ju rekord idag oxå, körde runt hela alltihopa på bara 40 minuter ! Hahaha :P Intressant att veta va ? Not ! Men men. Sen hela morgonen så har jag typ legat och vridit och vänt på mej för jag har haft så ont i ben och armar, men lyckades somna till några gånger iaf och sen vid halv 11 ? så gick jag upp, då orkade jag inte ligga kvar i sängen längre :P Så gick och satte mej vid den här plåtburken. Det blir nog mest till att sitta här idag oxå, bara ta det lugnt ^^ Haha. Men vid 3 tiden ska jag hem till mami och käka lite påskmat, det ska bli gott :) Sen hade jag tänkt ut och rida idag oxå, får se om jag kanske hinner det efter maten, det visar sej ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar