söndag 2 mars 2008

Trött idag

Jobbet igår då :)
Åkte först in till Anders och sen gick vi därifrån hem till Mickis som hade inflyttningsfest, när vi kom dit knäppte jag lite kort där och då kände jag att jag ville iväg och jobba på en gång :P haha. Men var kvar och var social med människorna en stund och sen vid halv 10 ungefär så rörde jag mej därifrån, gick förbi beppes och köpte en korv med mos och sen rörde jag mej mot star. Var där vid 10 och då var det inte så himla mkt folk, plus att jag egentligen inte skulle börja jobba förens vid 11 tiden, det är ju då alla människor brukar börja komma. Så satt och kollade runt lite och väntade på att klockan skulle gå. När den närmade sej 11 så började det komma lite mer folk och då var det dags att börja mingla runt lite och höra om någon ville vara med på kort ^^ Och det ville dom, dom flesta iaf :P Haha. Och vissa kom även fram och frågade om jag kunde ta kort på dom. Fick väl ihop ungefär 60 -70 kort och när vi kom hem vid 2 tiden hade jag tänkt lägga in bilderna på datorn och rensa dom på en gång men då ville inte kameran som jag ville så fick lov att strunta i det då, gick och la mej istället så jag skulle hinna sova litegrann innan det var dags att jobba igen :P När klockan ringde kändes det nästan som om jag precis hade somnat, vilket var lite halvjobbigt, var mkt mkt trött, höll nästan på att somna på vägen till skogsbo, men lyckades hålla mej vaken och en timme senare när vi var klara och jag var tillbaka hemma hos Niklas så var det bara att gå och lägga sej igen, sååå skönt att sova igen :P Ställde en klocka på halv 10 eftersom jag ändå inte kunde sova för länge för bilderna till efterfesten skulle vara inlagda innan klockan 12. Men jag måste ha stängt av klockan i sömnen för när jag vaknade och tittade på klockan så var den halv 11, då var jag snabb upp :P Satte igång datorn och så var det dags att kolla igenom bilderna, rensa ut dom som inte blev bra och sen ändra storlek på bilderna och sen var det dags att ladda upp dom på efterfesten.com. Blev klar precis till 12 så nu finns bilderna jag knäppte där att titta på för dom som är medlemmar :)
Så vad händer idag då ? Inte så himla mkt. Ska snart ta och åka hem och ge hästarna lite lunchhö och ta ut tvätten jag tvättade igår ur torktumlaren. Annars blir det väl bara att ta det lugnt, sitta vid datorn och inte göra så mkt alls.

1 kommentar: