onsdag 11 juni 2008

Nu var det ett tag sen igen

Ja, nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Har blivit lite seg på senaste tiden. Men förra veckan jobbade jag varenda dag hela veckan, först två fm, sen två em och sen tre nätter, och nätterna lör-sön var det 12-timmars. Jobbigt !! Men jag överlevde dom oxå :P Så nu är jag ledig en hel vecka :D Sen jobbar jag två nätter, måndag och tisdag och sen är jag ledig över helgen igen eftersom det är midsommar, det är skönt :) För det är den helgen som det skulle ha vart 12-timmars fm så det slipper man då, härligt värre :P haha.
Vad händer i veckan då ? Hm .. Ska ta och ut och rida nån dag, eller bara åka och pyssla med pållarna :) Var ett tag sen nu så. Hoppas på varmt väder nån dag oxå så man kan åka och bada igen :D Och i helgen kanske det blir att gå en sväng till Älvan, dom har ju öppnat på nytt så och Niklas sa att det var mkt mkt bättre där nu, så jag vill dit och se hur det är :)
Sen på söndag är det ju 15:e och då har jag och Niklas vart tillsammans ett år :O Tiden har gått så himla fort ! Så då blir det nog att käka ute nånstans lät det som på Niklas :) Jag fick iaf inte ha några planer för den dagen :P
Jaja, nu har jag inte så mkt mer att skriva så. Får se om det händer nåt kul i veckan så jag kan skriva lite intressantare nångång :P Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar