torsdag 12 juli 2012

- Easy to find what's wrong, harder to find what's right

Jag är helt slut, så otroligt trött i kroppen, funderar seriöst på att gå och lägga mig och sova, skulle inte vara helt fel, men samtidigt så känns det tråkigt på något vis, eller jag vet inte. Men det känns som om det är så tidigt eller nåt xD haha.

Kollade på District 9 precis med Niklas i alla fall, gillade faktiskt den filmen, den var helt okej, jag gillade att den var annorlunda jämfört med "dom vanliga" utomjordningsfilmerna, det var inte hela det här "vi ska ta över eran planet och utrota er" grejen utan den hade en lite annorlunda handling, vilket jag gillade bättre. Så faktiskt tyckte jag den är klart sevärd ^^.

Jag har ont i baken också! När jag gick till jobbet imorse så spöregnade det ju, tog såklart mina gummistövlar då och traskade iväg, sen när jag kom fram till jobbet, skulle gå nedför trappan till mitt omklädningsrum så halkar jag! Ramlar på baken i sten trappan och åker rutschkana några steg, Aj säger jag bara, inte skönt! Och långt ifrån okej! Jag trodde att jag skulle få världens fetaste blåmärke men verkar inte bli så farligt med det, men det känns ändå kan jag meddela! Så klantigt av mig, men en blöt stentrappa och blöta gummistövlar var ingen bra kombo, suck.. Får hoppas det ger sig snart, känns som om hela jag är mörbultad! Har ju fetaste blåmärket i armvecket efter att jag lämnade blod också, man skulle ju kunna tro att jag är en himla knarkare xD Haha, men så är det inte!

Nej, har nog inte så mycket mer att skriva om just nu, går antagligen och lägger mig i sängen och däckar nu helt enkelt, det känns som den bästa idén faktiskt, har nog ändå inget bättre för mig såhär på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar