tisdag 31 juli 2012

- It's like a whirlwind inside of my head

Jag är verkligen inte nå jättebra på det här med att blogga alla gången känner jag, det blir segt, jag känner att jag inte har något roligt att skriva om och sen när det väl händer någonting så glömmer jag bort att skriva och gör massa annat istället :P Haha. Men men, så kan det vara, jag gör mitt bästa i alla fall och uppdateringarna kommer lite då och då, ibland tätare inpå varandra och ibland längre tid emellan.

Kattungarna har ju numera hela huset att rusa runt i, och det låter som om vi har en hjord med elefanter här hemma xD Haha. Dom härjar på som tokar, och Alice har blivit kattunge på nytt :) Hon röjer runt tillsammans med dom hon också, tills hon tröttnar för stunden och däckar på golvet eller på någon stol någonstans :)

Den lediga veckan jag hade förra veckan gick alldeles för fort! Det kändes som den knappt hann börja innan den hade tagit slut och det var måndag igen och dags att gå ut och jobba natt igen då. Men hann i alla fall med en tripp till stockholm och gröna lund i torsdags, det var verkligen superkul! Jag och Anna tog bilen härifrån och mötte upp Madde och hennes syster när vi väl kom fram, så käkade vi lite lunch på centralen innan vi begav oss bort till grönan! Var en helt underbar dag, den roligaste på länge! :D

Sen även fast det var dags att börja jobba igår igen så hann man ändå med en fin dag innan eftersom det var nattjobb som gällde, så först åkte jag in till stan när dom öppnade, mötte upp Anna där och så gick vi en liten snabb snoa på stan och jag köpte lite grejer jag behövde och ville ha, sen åkte vi vidare hem till fors igen och la oss och stekte i solen, mycket skönt! :D Sen när våra respektive slutade jobben så lagade vi även mat tillsammans och käkade innan vi drog vidare till halsjön där jag och Anna till en början åter la oss i solen, hade inte tänkt bada men det slutade med att vi gjorde det ändå, jag i shorts och linne eftersom jag inte hade tagit med mig badkläderna :P Haha.

Hösten närmar sig med stormsteg, ångesten kryper fram ut dom mörka vrårna där den tillfälligt gömt sig, det som man dumt nog lagt åt sidan och bakom sig nu under sommaren kommer återigen fram och behöver tid och uppmärksamhet, orkar jag? Ibland känns det så, ibland inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar